PGE Ekstraliga – Stal Gorzów dopięła formalności. Hubert Jabłoński wypożyczony....
Na dwudziestolecie istnienia KŻ Orzeł Łódź, włodarze klubu zdecydowali się na odświeżenie logotypu zespołu. W sezonie 2025, łodzian identyfikować będzie niezwykle wyraziste, a przy tym proste logo. Teraz każdy będzie wiedział, że jedzie Orzeł. Jaki? W Polsce Orzeł jest tylko jeden – zaznacza Jakub Zborowski.
Podczas środowej konferencji prasowej Wiceprezes KŻ Orzeł Łódź Jakub Zborowski oraz Dyrektor Zarządzający klubu, Jan Konikiewicz opowiedzieli o kolejnym etapie zmian. Głos jako pierwszy zabrał pierwszy z Panów – Dlaczego nowe logo? Dlatego, że mamy dwudziestolecie ORŁA, a to nie tylko 20 lat, ale też dłuższa historia. Chcemy przypomnieć, jak wyglądała cała historia żużla w mieście, a jednocześnie odświeżyć nasz herb. Staraliśmy się zachować te rzeczy, które są najważniejsze dla wszystkich kibiców, którzy mają w sercu swój klub. Zostaliśmy w podobnej kolorystyce dla tych kibiców, którzy przyjmują tę zmianę negatywnie. Chciałbym poprosić, żebyśmy spojrzeli w przyszłość otwarcie i marketingowo. W PGE Ekstralidze i METALKAS 2. Ekstralidze stawia się na chromatyczność herbów, a podczas transmisji żużlowych logo ORŁA było niewidoczne, nie wiadomo było tak naprawdę, kto jechał. Natomiast nowe logo spowoduje, że każdy będzie wiedział, że jedzie Orzeł. Jaki? W Polsce Orzeł jest tylko jeden – Orzeł Łódź. Stąd też ta decyzja – tłumaczył Jakub Zborowski.
Jan Konikiewicz przekonywał z kolei, że wraz z nowym logo, kibice mogą spodziewać się o wiele więcej gadżetów związanych z klubem, na znacząco wyższym poziomie niż dotychczas – Chodziło nam o to, żeby wnieść trochę świeżości, jakości i więcej dynamizmu do tego logotypu, ale co najważniejsze, nie odcinamy się od starego herbu. Ono po prostu przechodzi do archiwum, jest tą dziewiętnastoletnią historią Orła Łódź. Na dwudziestolecie, tak jak zapowiadaliśmy to od początku, postaramy się przygotować jak najwięcej elementów, które zarówno dla łodzian, dla kibiców ORŁA, jak i dla całego świata żużlowego będą takimi wyraźnymi wskazaniami tego, co się w łódzkim żużlu działo – rozpoczął – Chcemy iść z duchem czasu, jak państwo widzą ten logotyp, jest dość charakterystyczny, a jednocześnie prosty. Umożliwi nam wykorzystanie go zarówno na wielu płaszczyznach do druku, jak i w przypadku produkcji gadżetów, bo chcielibyśmy, żeby merchandising w tym sezonie był na zupełnie innym poziomie – podkreślił Dyrektor Zarządzający KŻ ORZEŁ Łódź.
Podczas briefingu padły także ważne słowa nt. karnetów na sezon 2025. Te najpóźniej będą dostępne w sprzedaży 15 lutego, lecz jak zaznaczał Jakub Zborowski, cały zespół łódzkiego klubu pracuje nad tym, aby oferta była jak najatrakcyjniejsza dla kibiców.
PGE Ekstraliga – Stal Gorzów dopięła formalności. Hubert Jabłoński wypożyczony....
Żużel – Patryk Wojdyło: Działamy tak, żeby było tylko lepiej....
Żużel – Tomasz Bajerski: Inaczej będzie się jeździło. W trakcie...
Żużel – Kolejny problem w Opolu. Zmiana kontraktu ważnego zawodnika....
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |